dijous, 13 de febrer de 2014

CAPÍTOL 30: Cóc de xocolata o #Macmecmic

"Mac, mec, mic, toca't el melic!!".
Si al sentir aquesta frase el primer que us ha vingut al cap ha estat el suïcidi vol dir que sou pares, i segurament d'una criatureta d'entre un i dos anys. Als que no us soni de res doncs dir-vos que teniu sort, tot això que us estalvieu. El Mic és un ninot de llana d'uns dibuixos que fan al canal Súper 3, i és l'obsessió de molts nens i nenes. A casa tenim la sort de viure amb una criatura totalment addicte a aquest personatge.  La nena es queda encantada mirant els episodis del Mic, hem arribat a veure cinquanta vegades un mateix capítol. I ella contenta! I nosaltres amb ganes de posar el cap dins del forn. Perquè aquests dibuixos només els entenen les ments infantils. Hi ha un capítol en concret que em té totalment intrigada, un en el que el Mic i una taronja van disfressats d'indis i "parlen":
Mic: - Hola senyora taronja! Va molt guapa avui (...)
Taronja:  (silenci)
Mic: - Què diu? Ah! que jo també vaig molt guapo. Gràcies, moltes gràcies.
Taronja: (silenci)
Mic: - Vol que anem a passejar? 
Taronja: (silenci)
Mic: - Què? No? És igual, ens quedem aquí i mirem.
Taronja: (silenci)
FI.
Que la taronja no parli em sembla lògic, però i què miren? Si no hi ha res! Només un fons negre! No ho sé, jo no els entenc. Tampoc s'aclareix perquè van vestits d'indis. Ara, la nena està entusiasmada amb el Mic, la taronja i les plomes que porten al cap. Si algú descobreix el missatge secret que s'oculta en aquest episodi (que seguríssim que hi és) si us plau que m'ho faci saber i així podré descansar tranquil·la.
El que tampoc s'entén és com un cóc tan ràpid i fàcil de fer pot estar tan bo. Proveu-lo!

INGREDIENTS per un cóc ràpid de xocolata (motlle de 20x25 cm.)

4 ous
1 iogurt natural
1 mesura de iogurt de llet
1 mesura de iogurt d'oli
1 mesura de iogurt de cacau en pols
2 mesures de iogurt de sucre
3 mesures de iogurt de farina
1 sobre de llevat químic

PREPARACIÓ del cóc ràpid de xocolata

1: En un bol posem els ous, el iogurt, la llet i l'oli i ho batem fins que la mescla sigui homogènia.
2: Hi afegim el sucre i el cacau i ho tornem a batre.
3: Finalment hi afegim la farina amb el llevat i ho tornem a barrejar fins que s'hagi incorporat completament i no quedin grumolls.
4: Untem el motlle amb mantega i l'omplim amb la massa del cóc.
5: Es cou al forn a uns 170ºC durant uns 30-35 minuts.
6: El deixem refredar i ja es pot menjar!
Que vagi de gust! 

2 comentaris:

  1. Coneixem molt bé al Mic... també el veiem sovint...
    M'agrada molt la teva variant del coc de iogurt que fem a casa... Me l'apunto!

    ResponElimina
  2. L'altre dia vaig anar com una boja buscant coses d'en Mic pel meu nebot!!! Hi ha paraigües i tot!!! És un fenòmen de masses "infantils"! El coc que diu, s'ha de provar.. sembla que en senti l'oloreta! Petons!

    ResponElimina

gràcies per arribar fins aquí!