dissabte, 27 de juliol de 2013

CAPÍTOL 18: Gelat d'albercocs o #antiDecathlon

Llocs com el Decathlon (botiga dedicada a la venda de material esportiu) estan fent molt de mal a gent com jo. Gent que ràpidament s'aficiona a qualsevol cosa i que a més pateix compra compulsiva. 
Us explicaré el meu drama personal: 
Tot va començar la primera vegada que vaig entrar en unes d'aquestes botigues malèfiques, fins llavors jo mai havia practicat cap mena d'esport a part de la gimnàstica obligatòria i bastant traumàtica (ja us ho explicaré un altre dia) de l'escola, però quan vaig començar a caminar entre aquells passadissos plens d'accessoris, de roba, d'aparells esportius de tota mena, de bicicletes, i de tot i més, em va agafar un no sé què. És que no és que tinguin de tot, és que tenen de tot, tot és súper mono i no massa car. Doncs el meu primer episodi va ser a la secció de natació, allà mateix entre banyadors i rellotges submergibles vaig decidir que havia arribat el moment de començar a fer una mica d'exercici, i com que de joveneta odiava nedar doncs em vaig decidir per aquest esport (pensant-me que de pas superaria un altre trauma infantil). Una persona sensata el primer que fa és comprar-se l'equipament mínim i començar a practicar l'esport en qüestió, i si veu que la cosa va bé doncs ja es va comprant més cosetes. Això ho faria una persona sensata, jo em vaig comprar (sense tenir encara ni piscina on anar!): dos banyadors (tenia el pensament d'anar cada dia a la piscina i no volia trobar-me amb l'inconvenient de tenir el banyador encara mullat), dos parells de xancletes (un per cada banyador), una tovallola (unes que són d'una micofibra súper sofisticada que t'asseca només de mirar-te-la), unes ulleres, dos gorros pels cabells (un per cada conjunt de banyador i xancletes), un rellotge submergible, una bossa d'esport ben mona, uns taps per les orelles i unes pinces pel nas. No, no volia anar a fer natació sincronitzada, només tenia intenció d'anar a nedar però en aquell moment i allà tot em semblava imprescindible. Quan vaig anar a pagar ja vaig començar a intuir que tot allò era exagerat, però em vaig intentar convèncer dient "bé pel menys ara et veuràs obligada a anar a la piscina per amortitzar tot el que t'has comprat" (mentida). Vaig començar a anar a la piscina el mes de Setembre. Vaig deixar d'anar a la piscina el mes de Desembre (l'aigua està molt freda). No he amortitzat res.
Després d'altres episodis similars amb el ciclisme, amb sortir a córrer, amb anar a fer aeròbic, etc. me'n vaig adonar que la relació jo-Decathlon no era bona i no hi vaig tornar a posar els peus. Però passat un temps i creient-me forta, hi vaig tornar. De casualitat vaig anara a parar als passadissos de pesca, i ja m'estava enamorant d'unes botes d'aigua, d'unes cadiretes plegables, unes cistelles, la canya, etc. Sort que em vaig imaginar havent de posar el cuquet a l'ham i, a temps, vaig veure clar que allò sí que no estava fet per mi.

NOTA: si hi ha algú que es troba en la mateixa situació que jo que m'enviï un correu electrònic exposant el seu cas. Veig factible crear una plataforma antiDecathlon i demanar una indemnització pels danys causats. Que jo m'hi he deixat molts diners en aquestes tendes!

I si no podeu anar a la piscina podeu refrescar-vos amb aquest gelat:

INGREDIENTS pel gelat d'albercoc

6 albercocs com més madurs millor
el suc de mitja llimona
150 g de sucre
200 ml de nata per muntar.

PREPARACIÓ del gelat d'albercoc

1: Tallem a trossets petits els albercocs (amb pell i tot) que haurem netejat prèviament.
2: Hi afegim el suc de llimona i el sucre. Ho deixem reposar durant uns 15 minuts.
3: Hi afegim la nata per muntar i ho triturem tot.
4: Posem la barreja al congelador i l'anem remenant de tant en tant.
5: Finalment ho deixem congelar.

Que vagi de gust! 

Nota: la recepta l'he tret d'aquest bloc.

1 comentari:

  1. Ostres...si que pot arribar a ser perjudicial el Decathlon...! Hauré d'anar en compte! El gelat, fantàstic! Una abraçada!

    ResponElimina

gràcies per arribar fins aquí!