dissabte, 20 de juliol de 2013

CAPÍTOL 17: Mousse de xocolata o #ruptura

Avui no sé com començar, el que he de dir és tan difícil com dolorós. Les ruptures costen molt i com que no sóc prou valenta per fer-ho de tu a tu ho faré a través d'aquest post. O sigui que aquí va:

"Bé, primer de tot vull dir-te que res d'això és culpa teva, tu no has fet res malament, jo assumeixo tota la responsabilitat de que les coses acabin així. Ja saps que la nostra relació fa temps que s'ha fet difícil i tot s'ha complicat, sobretot des de que ha arribat l'estiu. Sé que fa molt de temps que estem junts i que amb tu he passat alguns dels millors moments de la meva vida: milers de berenars i esmorzars plegats, Nadals amb els torrons de Suchard, mones per Pasqua que no s'acabaven mai, o simplement qualsevol tarda acompanyats per un cafè. Sempre has estat al meu costat i això no ho podré oblidar mai. Però tot i així, amb tota la pena del meu cor, t'he de dir que no podem continuar. S'ha acabat. Ja no puc més. No pensis que és perquè hi ha algú altre perquè no és cert, res ni ningú et podrà substituir, però els meus pantalons em van posar entre l'espasa i la paret! Va ser un ultimàtum: o ells o tu. Jo no ho veia clar, em pensava que mai et podria deixar, però quan em vaig posar el biquini se'm van obrir els ulls: t'he de deixar. És per això que avui només em queda dir-te adéu: adéu xocolata."

Us deixo aquesta recepta de mousse de xocolata amb un lleuger regust de #ruptura.

INGREDIENTS per 4 gotets de mousse de xocolata

2 ous mitjans
250 ml de llet
200 g de xocolata (jo Nestlé postres)
20 g de mantega

PREPARACIÓ dels 4 gotets de mousse de xocolata

1: Escalfem la llet amb els rovells dels ous i la mantega.
2: Quan comenci a bullir ho apartem del foc i hi afegim la xocolata a trossos. Anem remenant fins que es fongui completament. Deixem refredar.
3: Muntem les clares dels ous a punt de neu i les anem afegint a la mescla anterior (ja freda). S'ha de fer a poc a poc procurant que les clares no perdin volum.
4: Posem la mescla a la nevera durant un parell d'hores.
5: Amb l'ajuda d'una màniga pastissera omplim els gotets amb la mousse i els tornem a deixar a la nevera fins que agafin la textura de mousse (jo les he fet d'un dia per l'altre)


Que vagi de gust! 

Nota: la recepta l'he tret d'aquest bloc.

5 comentaris:

  1. Fantàstica! és una recepta per repetir...

    ResponElimina
  2. Jo crec que només serà una ruptura puntual! Una abraçada!

    ResponElimina
  3. Ànims, Maria, ho superaràs!. Segur que al setembre us retrobareu i serà com si no hagués passat res... Una abraçada!

    ResponElimina
  4. je, je !!!!! serà temporal, i fent dieta sempre es pot menjar un trosset de xocolata negre !!!

    ResponElimina
  5. Pff... et prometo que m'estaves tocant la fibra i m'estava emocionant amb una empatia cap a tu tremenda, fins que has dit xocolata i he pensat UFF!! jajajaj molt bona aquesta, però almenys la recepta no es excessivament grassa!
    Petons!

    ResponElimina

gràcies per arribar fins aquí!