diumenge, 19 de maig de 2013

CAPÍTOL 8: Pa de pessic o #Teresa

Tinc sort. 
No en tot, que encara mai m'ha tocat l'Euromillón, ni la loteria de Nadal. Però bé, estic segura que tot arribarà... 
Tinc sort perquè m'agrada fer pastissos i m'agrada menjar-me'ls tot i que el meu cul no hi estigui conforme, tot s'ha de dir.
Tinc sort perquè prefereixo les coses senzilles i sense massa complicacions.
Tinc sort perquè només amb ous, farina i sucre es pot fer un dels pastissos més bons que podem menjar per berenar.
Però sobretot tinc sort perquè sé qui és la persona que fa el pa de pessic més espectacular de tot el món.
I si encara és possible tenir més sort, doncs la tinc perquè aquesta persona ha compartit amb mi la seva experiència.
És tot un honor explicar-vos com es fa el pa de pessic de la #Teresa.






(us ho escric tal i com ella m'ho va escriure a mi)

"Encendre el forn fins a 200ºC.
150 g de farina
150 g de sucre
6 ous
1 culleradeta de Royal (llevat químic)
Enfarinar el motlle.
De la farina treure'n dues cullerades i afegir-hi dues cullerades de Maizena.
Tamisar la farina i barrejar-la amb el llevat.
Separar el rovell de les clares.
Batre els rovells i barrejar-los amb el sucre, molt, molt i molt fins que quedi blanquinós.
Barrejar la farina amb els rovells i el sucre fins que quedi molt ben barrejat.
Muntar les clares molt dures.
Barrejar-ho tot incorporant les clares molt a poc a poc de forma que no quedi enganxat al fons del bol.
Posar-ho en el motlle.
Mirar l'hora!
Posar-ho a dins del forn i rebaixar-lo a 170ºC, tenir-ho entre 35 i 40 minuts.
Punxar per veure si està cuit.
I bona sort! "

NOTA: el pa de pessic de la foto és un dels meus intents.

Que vagi de gust!

7 comentaris:

  1. Realment on es posi un pa de pessic que es deixin estar tots els cakes del món! ;)
    Acabo de descobrir el teu bloc, m'ho he passat la mar de bé xafardejant-lo!
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina
  2. És el millor. Boníssim, a mi em costa agafar el punt. Em queda poc flonjo

    ResponElimina
  3. Hi ha una coseta al meu bloc per tu...
    http://graelladesucre.blogspot.com.es/2013/05/premis-i-mes-premis.html

    ResponElimina
  4. Ja l'hem fet i boníssim!!! Però li hem afegit xocolata ratllada

    ResponElimina
    Respostes
    1. L'Aurora em va informar del blog. L'he provat i ha quedat estupendo ¡¡¡¡

      Elimina

gràcies per arribar fins aquí!